Ярослав Гришин та Партнери

0 800 210 827

Замовити дзвінок

Усі новини
Адвокат Станіслав Гришин про стягнення шкоди з перевізника на прикладі затримки рейсу з Занзібару

Адвокат Станіслав Гришин про стягнення шкоди з перевізника на прикладі затримки рейсу з Занзібару

26 февраля 2021   Новости

180 українських туристів, які застрягли на африканському острові Занзібар через технічні несправності літака авіакомпанії ‘SkyUp’, 16 лютого прилетіли до України. Раніше вони розповіли у соціальних мережах про умови, в яких опинилися, а ‘SkyUp’ пояснила, що саме сталося і що робить перевізник для розв’язання проблеми. Серед пасажирів була запоріжанка Вікторія Дейнега. Жінка розповідає, що наразі вирішується питання стосовно отримання компенсації за зіпсований відпочинок.

Повідомляє – Суспільне


Вікторія Дейнега каже, що відвідала чимало країн світу, але вперше зіткнулась із подібним ставленням туроператора до клієнтів.‘Наші подорожі ми завжди бронювали через цього ж туроператора і ніколи не стикалися з такими проблемами. Мабуть, це скоріш виключення, тим не менш, залишати все просто так не будемо і плануємо домагатись справедливості — відшкодування моральних та матеріальних збитків.’ 

Запоріжанка розповідає, разом із співвітчизниками вона три дні очікувала вильоту додому, але рейс до Києва компанії “SkyUp Airlines” без пояснення причин скасовувався. Близько двохсот людей, серед яких були родини із маленькими дітьми та люди похилого віку, кілька разів розвозили по готелях та знову повертали до аеропорту. Відправити борт до України вдалося лише наприкінці третього дня незапланованого перебування українців на острові Занзібар.

Вікторія Дейнега каже, що разом із іншими туристами, котрі були змушені чекати відльоту до України із Занзібару, зараз готують колективний позов до суду щодо відшкодування моральних та фінансових втрат.

Як діяти в подібній ситуації, розказав адвокат Станіслав Гришин у коментарі Суспільному:

‘Це загальні норми цивільної відповідальності, передбачені цивільним кодексом, плюс спеціальні норми, які наприклад містяться у “Законі про туризм”, але у будь-якому випадку, споживачам, тобто туристам, збирати увесь наявний пакет документів аби потім стягувати майнову і моральну шкоду. Фактично, це може бути зроблено як з туроператора-турагента, так відповідно і перевізника, який не забезпечив вчасно цей переліт.’

 

Поделитесь с друзьями

Можливо, Вам також буде цікаво:
Залишити комментар: